STRONA GŁÓWNA

Aby dodać wpis musisz być zalogowany

NoPainNoGain NoPainNoGain
  • 0
nagraj na dyktafon, nie potrzeba aplikacji ; )
Wei Shen Wei Shen
  • 0
Siema, zna ktoś może jakieś aplikacje na androidzie, które podają nam jakieś kombinacje przez głośnik? W sensie że np lewy, prawy.
  • 0
wie ktos czy to prawda że jeśli budzimy sie rano glodni to znaczy ze przez sen wytwarzal/wytwarzalo sie wiecej kortyzolu ktory przez noc "palil miesnie" ? kolega cos wspominal a cwiczy duzo dluzej ode mnie. na yt nic o tym nie znalazlem
MichalK MichalK
  • 0
Witam,
nazywam się Michał Koczkodaj i jestem studentem piątego roku psychologii specjalność kliniczno-sądowej w Krakowie. Piszę pracę magisterską na temat: „Wpływ sztuk walk na asertywność”. W związku z czym poszukuję osób, które dopiero zaczynają przygodę z trenowaniem ( osoby które zaczęły ćwiczyć od maja 2015 roku) , chętnych do wypełnienia w pełni anonimowych testów potrzebnych do wykonania badań. Z góry pragnę zaznaczyć, że testy te będą ponownie wykonane w odstępie kilku miesięcy w celu uzyskania wersji porównawczej. Sam jestem osobą trenującą sztuki walki Sanda u Michał Adamowicz, stąd moje zainteresowanie ową tematyką. Bardzo proszę wszystkie chętne osoby o wsparcie nauki i bezpośredni kontakt do mnie, tel: 501433650 E-mail: m.m.koczkodaj@gmail.com Można również kontaktować się ze mną za pomocą facebooka Michał Koczkodaj
Pozdrawiam serdecznie Michał Koczkodaj
  • 0
ja póki co smaze na wodzie mineralnej. polecam hehe
REKLAMA
Szaybas Szaybas
  • 0
Oczywiście zdrowe tłuszcze - czyli tłuszcze nienasycone, poszukaj sobie gdzie takie owe znajdziesz :) Olej kokosowy to prawda, mała ilość jest droga, to prawda, ale ponoć jest bardzo wydajny, tzn. nie wylewaj od razu tego użytego raz, tylko zlej sobie do słoiczka, jeśli masz zamiar smażyć w ciągu 2 najbliższych dni :) a tak ponadto to tłuszcze z orzechów, awokado, migdałów, dyni, itp.