STRONA GŁÓWNA

Aby dodać wpis musisz być zalogowany

NoPainNoGain NoPainNoGain
  • 0
Posty: 17
chce zrzucic tluszczyk (teraz mam z 25%) i wyrobic odpowiednia sile i kondycje. to chyba jasne ze masy miesniowej nie chce (nie powinienem) tracic ale mase ciala tak ;)
Szaybas Szaybas
  • 0
Posty: 109
Obojętnie ci? Dieta w czymkolwiek jest 65% sukcesu, a ty piszesz "Obojętnie mi" [...]
NoPainNoGain NoPainNoGain
  • 0
Posty: 17
obojetnie mi. szykuje sie pod testy sprawnosciowe do szkol oficerskich tzn podciaganie na drazku, bieg na 1000m i 10x10 oraz plywanie
KozakKZK KozakKZK
  • 0
Posty: 147
ja tam robie ok 4500kcla przy siłowo-wytrzymałościowym (drążek+basen+makiwara+praca fizyczna). Raczej masy nie chcesz tracić nie?
Szaybas Szaybas
  • 0
Posty: 109
Większy współczynnik raczej przypisany jest ćwiczeniom siłowym, takie jakie na przykład ja uprawiam - trójbój czy dwubój - idąc tym tropem także kulturystyka
REKLAMA
NoPainNoGain NoPainNoGain
  • 0
Posty: 17
24*88*1.7=3590.4 kcla. przesada troche mysle ze powininem przyjmowac max 2800. chyba ze cos zle zrobilem. nie wiem jak dopasowac ten wspolczynnik. raz biegam ostre interwaly tak mniej wiecej 150m trucht i 60 m sprint na zmiane po 7-10x to powiedzmy ze wspolczynnik 1.7 pasuje, a raz robie cwiczenia domu na rozne partie ciala. glowinie ciezar wlasnego ciala ale uzywam rzeczy takich jak kettle 6kg czy gumy fitness (tego juz nie wiem jak ocenic)
Szaybas Szaybas
  • 2
Posty: 109
Nie wiem czy jakiekolwiek obniżanie kalorii (co głosi ta dieta) jest odpowiednie dla osób aktywnych .. Polecam bazować:
- jako źródło węglowodanów:
*kasza gryczana, jaglana czy ryż brązowy do posiłku zwykłego
*makaron lub ziemniaki do posiłku przedtreningowego
- jako źródło białka:
*mięso, mięso, mięso - nieprzetworzone
*możliwie chude mięso do posiłku przedtreningowego
*nabiał (?) - mleko, twaróg - ja osobiście codziennie spijam kefir
- jako tłuszcze:
*orzechy, olej lniany, oliwa z oliwek
- warzywa czy owoce?
Owoce - jabłka zazwyczaj stosowane są do redukcji. Banany są dobrym źródłem energii przed treningiem, należy pamiętać, że te dojrzałe posiadają dużo cukrów prostych, które należy unikać. Pomarańcze/cytrusy - idealne źródło witamin.
Warzywa - dobra pożywka aminokwasów ponadto urozmaicają posiłek - marchew, brokuł, cukinia, itp. Co kto lubi, ale należy JEŚĆ. Źródło żelaza, potasu.

Pamiętajcie, że posiłki przedtreningowe powinny być BEZTŁUSZCZOWE i spożywane 1-1,5h przed treningiem, aby wszystkie makroskładniki zdążyły wchłonąć( aby móc je wykorzystać podczas treningu na przyrost masy mięśniowej). Tłuszcz spowalnia ich wchłanialność i nie wykorzystamy 100% potencjału "posiłku".

Z tego co mi wiadomo jednym z uniwersalnych wzorów na przeliczenie kalorii na masę ciała jaką powinna zjeść osoba aktywna prezentuje się następująco:

24kcal * waga * współczynnik intensywności treningu = niezbędna dzienna dawka kalorii
współczynnik wynosi - 1.3, 1.5, 1.7, 1.9

Aczkolwiek nie każdy jest w stanie tyle przejeść z powodu nierozepchanego żołądka.

Pamiętajcie, że SUKCES = 60% dieta, 35% trening, 5% suplementy.
Jedzcie zdrowo i dawajcie z siebie 100%! Dokładajcie ciężary na siłowni, nie stójcie w miejscu!
NoPainNoGain NoPainNoGain
  • 0
Posty: 17
jest ktos kto stosuje diete paleo?
Szaybas Szaybas
  • 0
Posty: 109
Co fakt to fakt
Zapraszam do przeglądu :)
https://www.youtube.com/watch?v=tQGXcu8XBB0
Jesiotr Jesiotr
  • 0
Posty: 9
Co do forum to trzeba by je tak przebudować, żeby od razu było widać, gdzie jest aktywność. Bo teraz to trzeba klikać we wszystkie działy

Najlepsze w Polsce forum poświęcone tematyce Sztuk Walki i Sportów Walki. Rozległe tematy obejmujące sztuki walki jak: Wushu, Aikido, Karate, Kyokushinkai, Shotokan, Judo, Jujitsu, BJJ, Capoeira, Viet Vo Dao, Jeet Kune Do, Ninjustsu, Taekwondo, Silat, Muay Thai, Kendo, Iaido, Hapkido, Wing-Chung, różne style i odmiany Kung Fu (również jako system filozoficzny. Prowadzimy dyskusje na temat sportów wlaki jak MMA, Kickboxing, Boks, Zapasy, systemy samoobrony jak Systema czy Krav Maga i Combat. Polecamy wszystkim zainteresowanym i zapraszamy do odpowiednich działów. Jeżeli chcesz się czegoś dowiedzieć, podzielić się swoim zdaniem bądź podyskutować o sztukach i sportach walki jest to forum dla ciebie10. Pozwalamy na konsultacje programów treningowych z różnych dziedzin, porady na temat treningu siłowego, kulturystycznego czy też odżywiania i diety. Dla osób, które mają szersze spojrzenie na Sztuki i Sporty Walki zapraszamy i zachęcamy do udzielania się w dziale Artykuły. Jeżeli chcesz się rozwijać w SW to forum Fighttube.pl jest właśnie dla ciebie.